Godmorgon!

Godmorgon på er alla, just nu ligger jag i sängen blivit väckt ungefära 17 gånger och kan inte somna om. Igår var jag inne på ung 08 med brudarna i kungsan. Träffa en massa trevligt folk som de var år sen  man träffa sist.Träffa ida som var as länge sen sist ja träffa henne typ hundra år sen! <3 Ska gå upp om ett tag och göra pasta sallad eller något får se vad det blir. Om carro vaknar någon gång hon är största sömn tuttan=)

Jag och carro ska in till kungsan idag igen med lite folk antar jag, så får se vad som händer resten utav dagen och kvällen. Det ska typ regna idag och i morgon igen inte så kul men men.

plus att i morgon ska jag fixa ett nytt bankomat kort och ett leg också, har varit på g att fixa de i hundra år men aldrig blivit av. Så äntligen ska jag fixa det =)    // Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0