Godmorgon bitches


Godmorgon på er alla, inte sovit många timmar inatt. Plus att jag hatar att sova ensam och att min mobil i stort sätt piper nätterna igenom och börjar så där vid halv 6 tiden när jag får de första smset, och sen i stort sätt piper den av sms hela dagen. Heheh visst de e gulligt men, har tänkt på att slänga min mobil i väggen så många gånger=)

Har nyss sminkat mig och plattathhåret ska om några timmar till skolan, slutar runt halv 4 idag och sen ska jag till forum eftersom att jag har pressentkort på H&M där på 500, så man hittar alltid nått som underkläder eller smink i like:D

Ska till stella på middag ikväll typ med hennes släkt eftersom att hon fyller 17 idag, faaaaan tre år nu med dig.
<3
Vi hörs lite senare, Big love becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0