Godmorgon!

Godmorgon på er alla, kunde inte sova pga. att sorry stod nedanför min säng och pep, så har kjellat lite med han nu och gav han nyss hans mat han är så sjukt gullig asssså!
 
Juste vill berätta en sak som jag blir rätt irreterad på: När kompisar kommer till mig om de går skit med en brud eller en kille, när de räknar med att jag ska lösa allting, när de inte har litat på mig förut och märker att jag vet vad jag snackar om när jag på gång och gång har rätt om saker som den andra nekar till :/ När inte en viss människa har hört av sig på evigheter och just nu bara för att han gillar en brud ska han vissa vilken jävla kille han är och att han bryr sig om sina kompisar och att vänskapen återstår mellan oss.

Asssså seriöst vad faaaan är du för kompis som bara hör av dig när de går skit för dig? som inte egentligen bryr dig ett skit om vad jag har att säga. Tycker du har blivit så jävla patetisk på de här senaste dagarna. Du ringer mig för att ja ska säga till henne du gillar att hon ska svara, jag är inte den personen som står i mitten av er två kan du inte bara fatta de. Om hon inte vill snacka med dig lär du juh ha märkt de nu så sluta ring mig och be om mina kompisars nummer för att få tag på henne.

Vi sa för några dagar sen att inget kunde förstöra våran vänskap men du har sumpat allt, jag har inte sätt föut vilken patetisk och faslk människa du är. Grattis du kanske vann en brud som inte fattar hur sjuk du är att du bara vill ha tjej och att du vill att ja ska lösa allt, men du förlora en kompis som du har känt i lite mer än 2 år, Faaaaaan vilket kapp du har gjort asså.

Vill aldrig mer se dig, vill aldrig mer veta av dig. Hoppas verkligen att du läser och fattar att du är så jävla låg person.
FUCK YOU- du förlora en kompis, ring inte skicka inte sms för jag känner inte dig längre!
//Becca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0