Hej igen

Hej igen alla glada läsare, förlåt om jag inte har hunnit skriva på ett tag men jag har haft mycket saker för mig varje dag, så har inte haft till gång till någon data på den senaste tiden. den 21 juni drog jag syster och mamma till dalarna för att hälsa på min stor kusin Ingelaså har landställe där mitt ute i skogen. Vi var iaf där i tre dagar plus att jag höll på att dö fanna ingen mottagning så långt ut i skogen, de fanns bara mottagning om man gick upp på ett berg. Hur faaaaan kan de människorna som bor där stå ut?, om ni skulle sätt stället alla bodde på skulle ni exakt veta vad som är ett typiskt land plus öde. Under tiden i dalarna åt vi god mat, lekte med hundarna och njöt av den vackra utsikten, måste juh erkänna att utsikten var magisk. =)

I bilen på väg hem ringer min och syrrans pappa och säger att i morgon drar vi till spanien i 8 dagar och bara vilar upp oss. Fett nice det var assså, men de blev bara ut till pappa för att packa och sen leta efter mitt pass som tog ett tag sen nästa morgon upp tidigt för att ta oss till arlanda! vi har som sagt hus nere i Spanien så har jätte nära till stranden La Mata eller vad den nu heter, så sjukt fint de är där nere. Sola, bada, åkte runt, marknader och ut gång på kvällen längst stränd krogarna och en otrolig vacker kväll. Måste faktiskt erkänna att jag känner mig brun nu när jag kommit hem. Men har bränt mig lite så fjällar på bröstet och axlarna usssssch. Men tack för 8 fina soliga dagar i Spanien pappa. :)


Stranden som vi har nedan för vårat hus!
Juste en sak till de var runt 35-40 grader varje dag,     I LIKE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0