Idag

nu sitter jag här hemma hos pappa igen och dampar ut på en jobbig kattunge som tycker att allt är kul, och måste leka med verkligen allting. Sov hos anna natten som var med carro också. Vi kolla på en typ skräck film hos anna höll på att dö, den var så äcklig såg inte mycket av den filmen kan jag säga det var mest carro som garva åt hur feg jag var, men kan inte se såna filmer som den som vi var okej ibland e de kul men inte när den e hemsk:D
Ajaj iaf ska jag sova hos pappa idag sen i morrn på morgonen ska jag hem till mamma i igelboda för att göra mig i ordning sen in till slussen antar jag och möta carro och jessica och senare skulle vi möta anna också efter som att det är Ung 08! Så vi tänkte att vi skulle gå på de, de kan var kul ibland, man träffar så mycket folk som var länge sen man sågs.
 
Försöker få hjälp av någon som kan fixa till min blogg så att den blir lite roligare! någon som är gullig och vill hjälpa mig??
// Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0