Jag tipsar


Tänkte ge ett tips till alla som plattar sitt hår och vill få ut de bästa resultatet! Vidal Sassoons plattång använder jag själv haft den i srtart 2 år och den funkar fortfarande lika bra. Efter kort tid ser du snabbt resultat och du känner hur platt och lent ditt hår blir, okey alla plattångar sliter på håret men jag är jätte nöjd med min, och den finns att köpa i olika färger också.
 
Den är jätte snabb på att värmas upp och inte så jätte dyr kommer inte ihåg nu vad den kostar eftersom jag fick den i julklapp av pappas tjej. Men ni som vill ha en ny plattång om eran har gått sönder eller att ni tycker att ni inte får så bra resulta. Kan jag rekomdera att ni köper den här, ni kommer inte bli besvikna. Den får en 10 a mig för jag tycker att den uppfyller de jag vill ha av en plattång! =)
// Becca

Kommentarer
Postat av: Beatrice

fin blogg gumms, kan inte du följa min via lovin :) började följa din i går :)

2009-08-11 @ 11:33:17
URL: http://beatricevonhedvind.blogg.se/
Postat av: rebecca

Tack gumma själc´vklart kan jag göra det <33

2009-08-11 @ 11:37:32
URL: http://vendelarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0