Kan inte sova

Ligger i sängen och kan verkligen inte sova. Är trött fast jag är pigg. Carro ringde mig nyss för att säga att hon hade hittas annas kopia på en blogg. okej de var lika på en kanske två bilder lite läskigt men inget mer. Faaaaan nu börjar tiden dra ihop sig tills man fyller 18 år. shiiiiet e faaaaan närvös fyller år om 3 dagar. Livet går så fort , det var inte länge sen man gick i grund skolan i vaxholm, som man vandra upp och ner hela väggen från båten till skolan i 9 år. Det känns som att det var igår.

Har så mycket jag tänker på hela tiden, alla tankar flygger runt i mitt huvude. saknar någon att ligga breve, saknar min robin mest av allt, och iblan den gammla becca som mina vänner sen jätte långt bak i tiden säger, den tiden jag inte visste vad dricka och cigg var, hade inte provat ett skit på den tiden. Men som sagt alla ändras någon gång och jag blev den personen jag vill var, fick mitt liv bra igen nya kompisar och ett nytt sätt att se på livet. Och snart e man 18. =)

Tänker ofta på allt skit som hände när den gammla becca var med i bilden, de e så mycket jag vill ändra på just idag som jag inte våga på den tiden. Istället för att ta allt skit skulle jag vissat vad jag gick för, och att ingen kunde trycka ner mig, men så feg var ja och lät äckliga snorungar trycka ner mig. Men kan juh säga tack till dom iaf dom fick mig att bli mig att hitta den personen jag e i mig och hitta alla mina underbara vänner.

Tack bitcheeees jag hatar er mest av allt.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0