Kom nyss hem!

Kom nyss hem från stan cariy på ung 08 idag igen. Riktigt trevligt träffa en massa trevligt rolk där. Drog väl in till stan vid halv 4 tiden med bästavän, sen vänta vi på anna och erika, och sen drog vi upp till kungsan. Träffa alla från bro och bållsta idag fett kul. runt halv 9 kom christoffer och hans två kompisar så vi drog mest runt då och kolla runt och så. sen bestämde vi oss för att dra och käka eller inte jag och carro men dom så vi hängde med i deras bil och virra runt i stan eftersom att vi skulle hitta en bakomat. Hehe det var fett läskigt men galet kul, har alltid kul med min bästavän, älskar henne så mycket hon är den bästa människan som finns, alla våra stunder tillsammans älskar de så mycket. Det ska alltid vara vi gumman<3 Kärlek till dig.

Nu har ja nyss käkat pastasallad och ligger i sängen och kollar runt lite på datan, e som sagt ensam hemma så tar de bara lungt hemma. Ska fixa mitt legg i morgon med mamma och sen möta carro. Sover antaligen hemma hos henne i morgon om vi inte sover hos anna. Juste de var ja ung festen idag vi orka inte gå hade kul iaf, men anna sa att de var fett kul. Men nu ska jag hämta ett glas vatten! Puss på er.
// Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0