skolan/fredag

hej nu sitter jag i skolan och har info och layout B, readn läst halva kursen förra terminen när jag gick i 2an. Haha men för mig är de bara bra med uppdatering kommer inte ihåg mycket med vänsterställt och högerställt. Hade sovmorgon idag så började 10.25 väldigt skönt, har bara två lektioner idag sen ska jag hem och duscha och byta om, ska ut med anna och erica ikväll och kanske carro om hon får gå ut ikväll. Vi tänkte typ dra till rållis hade anna sagt vetet fan vad de var där men de blir säkert bra jag vet en eller tvfå fester också så vi får se om vi dra på de eller inte. Tänkte typ sova hemma ikväll och borta i morgon, skönt att komma hem ibland också.

Men vi hörs lite senare eller ikväll så får ni veta vad vi hitta på denna fredag kväll.
//Becca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0