Tack pappa=)


Tack pappa för TV = ) och allt du har köpt till mitt rum ska också få pengar av dig. Så snäll du är assså!
Så jag tänkte för pengarna jag får kanske jag köper en ny mobil såg en mobil idag som jag blev kär i<3

Visst är den fin en sony ericssson mobil med 8,1 mg kamera + att för pengarna ska jag också köpa lite kläder och måste juh fylla mina nya beråer som jag också fick utav pappa. Han är ute och målar mitt skriv bord nu kommer säkert bli skit fint sen ska han sätta upp två hyllor på väggen, sen är de upp till mig att städa upp i mitt rum, hitta fina gardiner en fin puff och en spegel och också hitta något fint täck överdral och till kuddar. Mitt rum kommer inte bli klart än på ett tag men när de blir klart kommer ja självklart lägga upp bilder så att ni får se hur fint det är. Tack för alla pressenter ni är BÄST!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0