Torsdag

Hej bloggen nu sitter jag hemma har nyss kollat på en film i mitt rum och bara tagit de lungt, har varit skönt. Åkte och träffa anna och carro vid halv 4 tiden för att vi skulle in till kungsan till ung 08 men vi hann inte vara där så länge eftersom att de började ösregna så vi sprang in på en turistbyrå och satt där och frös och lyssna på annas dåliga skämt, så jävla tråkiga skoja inte hahah =) Ska bara ta de lungt hemma, pappa har nyss tankat på min comviq mobil så nu funkar de att smsa igen!

Imorgon ska jag försöka fixa legg eftersom att det inte blev av idag för att jag hade lite damp som jag kan få ibland hehe. Ska om jag hinner åka till annas jobb i morgon och möta carro med. Tänkte sova hos anna i morgon och säkert också på lördag hon e ensam hemma så skönt att vara hos henne! Vi ska på ung om de e bra väder sen ska christofer hämta carro eftersom att de ska hem till carro och mysa hehe, medanns jag och anna tänkte se om vi hittar någon rolig fest. Vill festa hitta någon rigtigt bra fest med trevligt folk så får se vad vi hittar.
Vi kanske hörs senare babes<3

Allt handlar om oss tre! Ett liv utan er är inte värt att leva. Jag älskar er idag imorgon och föralltid, Bästavänner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0