Veckan/idag


Hej bloggen förlåt om jag är dålig på uppdatering men har haft mycket för mig de senaste dagarna, med skola och lite grejs hemma att fixa med. Måste liksom ta en dag itaget för att hinna med allt som ska göras. Veckan som har varit har varit rätt helt okej, har stått ut i skolan, gått på alla lektioner så allt har väl funkat rigtigt bra om jag ska vara ärlig. Just nu sitter jag och kollar på TV och är inne på datan och kollar runt lite. Rätt så skönt att bara ta de lungt efter skolan, mammas kille e här med så de sitter ute och snackar och jag sitter i soffan och chillar=) De är en stor gårdsfest utanför vårat fönster med, så rätt mycket folk som är här utanför, kanske går ut och kollar läget sen och snackar med våran granna, en ung tjej rätt så trevlig. Syrran kommer hit i natt, hon är och jobbar nu så hon slutar runt 12 tiden. De var lite grejer från min vecka plus lite nu. Imorgon börjar jag 10.25 och slutar lite efter 2 tiden så de e rätt skont. <3
// Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0