2010 IMORGON

Hej bloggen, denna dag börja med att jag och carro drog till slussen skulle till kungsholmen och färga mitt hår hade största utväxten, dock var vi lite tidiga så fick vänta typ 40 min innan det var min tur. Färga min utväxt plus att hon la i färg i hela håret för att allt skulle bli samma färg. Sen blev de en hårinpackning över så är nöjd över min julklapp så no more utväxt! Sen drog vi in till stan och träffa på emelie, fille och robban! ja köpte två par typ laggings och ett puder! Sen fixa vi lite små saker och sen drog vi till slussen, carro åkte hem och jag mötte stella i slussen som skulle ha sina leggins. Sen drog ja hem med tåget till mamma och har just varit nere och tvättat två maskiner så ska snart ner och hämta upp tvätten som snart har torkat klart! Duktig jag är assså! imorgon kommer carro jocke fabbe och kanske anjeli hem till mig så ska vi göra oss i ordning käka något plus förra lite innan vi ska ut. Har några altenativ vi kan dra till! Så hoppas på att 2010 kommer bli en bra börjar och ett bra år!
Nu ska jag värma mig lite innan jag ska ner i tvättstugan, hörs efter nyår eller senare ikväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0