25-26 december

Faaaaan vad tiden går fort, det är snart nytt år och nya tag. Igår gjorde jag inte så mycket var hemma hela dagen hos pappa och tog de lungt kolla på tv och bara var. Sen på kvällen titta stella förbi  så vi tog en promenad i 2 timmar ute i de hemska vädret och bara snacka och så, sen drog hon hem. Så jag drog mig till brasan hemma och värmde mig var en isbit så kalt ute. Kolla på någon film med syrran och farsan också sen blev det sängen för mig typ msn och TV och lära mig hur min nya kamera fungerar och allt. Nu har jag vaknat för ett tag sen och kollat på någon film på TV men pappa rätt kul. Så nu ska de in och handla och jag och syster ska så klart städa upp lite.. Idag blir det också att bara vara hemma känner inte för att dra mig in mot stan och träffa komisar sånt skit väder ute. Så kanske drar in på söndag eller måndag istället!
Hörs senare Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0