Godmorgon

Godmorgon nu ska jag snart dra till skolan. Börjar egentligen 12.00 men eftersom att jag missa bip testen måste jag och carro göra det idag fy faaaaan vad sugit det är. Men men vi ska iaf göra det så kommer vi känna oss så duktiga. Slutar 14.00 idag typ så då ska jag direkt hem och plugga på hälso grejen ska skriva två uppsater om det och lämna in senast på fredag på lärarens mail. Har lite kvar innan jag dra mig till skolan. Ska platta håret klä på mig och sen ger jag mig av 09.44 eftersom vi börjar 10.15 och ska möta carro 5 över i järla. Snart jullov så skönt. Men det blir så klart städning på lördag morgon hos mormor. Sen utgång på kvällen vill ha helg och jullov nu. Så man kan sova ut och göra det som man själv vill. Ajaj men nu måste jag fixa det sista och packa min väska. Ha en super bra dag allihopa!
//Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0