Jag vill ta en ny percing


bild 1                         bild 2                          bild 3                        bild 4


Bild 1- över läppen
Bild 2- under läppen
Bild 3- tungan
Bild 4- naveln


Jag vill ta en ny percing, har ju i näsan redan som jag har haft i två år lite drygt! Men är sugen på att göra någon mer, har tänkt så länge på tungan men inte vågat plus att min tunga e rätt kort så vet inte hur de skulle bli. Bilderna ovan har jag satt ut prickar på olika ställen man kan ta percing. Men tungan lockar mest, men vågar nog inte och inte helt säker ännu, har ju lätt för att bli sjuk och få förkylningar och tungan e ändå ett känsligt ställe.
Men klart att man är sugen på det! Det är ju som sagt så snyggt att ha i tungan. <3


vad tycker NI?...

Kommentarer
Postat av: snygg kille på skolan

i tungan, så kan vi hångla sen ;)

2009-12-03 @ 03:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0