Lördag i VH

I lördags blev de att städa mormors lägenhet i många timmar och fixa lite mer små saker. Sen när vi var klara runt halv 6 tiden körde mamma hem mig till carro så käka jag middag där och gjorde mig i ordning. Drog till forum och egentligen skulle möta rebecka men hon var så seg och vi frös så vi börja leta fest och drog till tc för att ta pendeltåget till Västerhanninge. Hitta en lokalfest i vh som vi drog till det var faktiskt helt okey. lärde känna lite nytt folk. och blec bjuden på en fest i vh i februari som vi självklart ska komma på. Drog sen på natten till slussen för att möta aöi, rayd och kevin så snacka med de ett tag. Sen drog de och jag och carro till bussen och sen hem till henne för att sova.

Söndag smsa melinda vid 12 tiden och fråga om vi skulle köpa julklappar så då var vi tvungana att dra oss upp käka nått och göra oss i ordning för att dra till forum och mötta henne. skulle möta henne halv 3 men så klart var de en olycka på skurubron så blev stående i bussen ett bra tag. Köpte julklappar käka och sacka sen drog jag hem till mamma och hjälpte till med julmaten hemma. Sen smsa stella och sa att hon var på väg till mig så drog ner och mötte henne s¨kolla vi på en film på 5an sen drog hon hem efter det :D

Så för mig har de varit en lyckad helg med kompisarna,syrrorna<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0