lördag<3

lördag morgon nyss duschat och satt på mig brun kräm, nu ska vi snart till mormors lägenhet och städa där, lär juh ta en massa timmar. Har packat mikn väska också ska hem till carro direkt efter och göra mig i ordning och sen leta fest. Sen sover jag hos carro i natt så blir det att köpa julklappar i morgon. Fest kväll men syster carro ikväll<3Finns på mobilen hela tiden om det är någonting. 5 dagar kvar tills jul och alla julklappar är fixade:D
Köpte julklappar igår med syrran så nu är det avklarat. Träffa också fredrik på fridhemsplan och snacka med hen ett tag sen tagga han och så. Jaaaa lite vad som hände igår och vad som kommer hända snart och inför ikväll. Kommer inte skriva mer tills jag kommer hem igen. Ha en bra kväll och ett bra jullov<3
//big love becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0