lördags kväll!

Lördag började med att jag gjorde mig i ordning för att dra in till forum för att möta carro,melinda och anjeli och sedan åka hem till carro och käka och göra oss i ordning. Bestämde oss för att dra in till slussen till kvart i 8a för att möta fabbe och jocke som skulle med på festen, innan hade också jannika plus hennes kille kommit till carro så vi var en helt gäng som skulle ditt fixa lite grejer i slussen först sen drog vi till festen på gärdet. Vi var typ as tidiga och en av de första som kom till festen men hade kul iaf. Rätt många där man kände så det var kul. Under kvällen blev de mycke prat, skratt och dricka. Haha jag och carro plus mackan hade vatten krig så alla vi var typ skit blöta hela kvällen haha och gissa vem det var som börja allt?=) iaf vi hade kul sen drog vi hem så kom hem till 4 halv 5 tiden ungefär. Sen sov vi typ direkt, åkte hem till carro och sov där. Det var typ min lördag kväll lyckad faktiskt.

//becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0