måndag-tisdag

Måndagen började med att jag gick ner till saltsjöbadens centrum för att hjälpa våran granne med hennes CD spelare som hon har i sin butik, inte för att jag kunde göra så mycket men kolla iaf på den och då funka den. Snacka ett tag med henne sen gick jag hem igen och ringde pappa och bestämde en tid som vi kunde träffas skulle kolla på julklappar till syrran och få lite ider. Han hämta iaf mig hos mamma så drog vi till forum nacka och gick där i några timmar och kolla runt tror att vi fick lite ider. Sen käka vi middag på en resturang där. Vid 6 tiden drog jeg hem till carro i orminge och spela TV spel, spela byzz som jag vann på hela tiden yeeeah sen ville carro he sin vinst så hon byte spel till gitar hero hahah som jag aldrig hade kört så där fick hon verkligen sin vinst förlora hela tiden. Så jag och carros morsa och farsa var ungefär lika dåliga medanns carro och hennes brorsa typ utklassa alla. Tog en kvälls promenad med och snacka ett tag, sen ringde jag stella och bestämde tid med henne så mötte henne i sickla så vi köpte tre filmer och energt dricka fett gott sen drog vi hem till henne och kolla på filmerna tills kl ttyp blev 04.00 sen somna vi båda rätt fort=) Vakna nästa morgon vid 12 och kolla på en till film sen duscha och käka sen drog vi till forum och mötte johnny stellas kille och tog ut pengar och köpte en julklapp till min lille bror hoppa han blir glad för det! Sen drog de till slussen och jag hem med tåget. La mig direkt i sängen och kolla på en film och tog det lungt. Nu har jag nyss städat mitt rum hängt upp alla kläder dammsugit och t´änt ljus med dofter i så nu luktar de någon juldoft står de på burken fett gott. Älskar rökelser och doftande grejer. Har slagit in syrran pressent med så nu kom hon hem så nu ska vi slå in alla andra paket och sen dammsuga hela lägenheter i uppdrag av mamma. Sen lär vi båda lägga oss i soffan och kolla på TV. // Rebecca

2 dagar kvar tills jul u snart 1 längta redan plus drygt en vecka kvar till nyår!
På fredag om jag hinner ska jag träffa Jessica vi ska dra och sola och umgås, hoppas det blir av var så länge sen jag träffa henne nu. De är lite som händer för mig. I morgon blir de lilla julafton hos oss med mammas bästa kompis myspys!
=)
Ha en rigtigt trevlig JUL&NYÅR alle sammans<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0