Planer för imorgon

Jessica:
Ord kan inte beskriva vad du betyder för mig!
När jag säger att du är underbar, menar jag DET!
Varje gång jag säger att jag älskar dig, så gör jag det mer än något annat!
Minnen blir till stunder, de kommer alltid finnas i mitt hjärta!
Så tvivla aldrig, jag finns dag som natt, ämnad bara för dig!
Så det är just därför jag vill säga dig en sak, och vill att du ska lyssna noga nu...
JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN NÅGOT ANNAT HJÄRTAT<3
//Becca

Smsa nyss med Jessica, så vi bestämde att vi skulle ses i morgon! Det var fett länge sen sist så kommer bli kul att träffa dig igen. Ska kolla om vi hittar lite grejer, också kanske dra och sola om de e öppet, vill sola har som sagt väldigt lätt för att bli brun! Sist jag sola fick jag största randen efter 20 min. Så vi kanske drar runt lite här och var och bara umgås och har kul!
Så blir till att gå upp tidigt imorgon och göra mig iordning och sen möta henne<3

//becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0