tänkte berätta om 2 av mina kompisar!

Tänkte berätta om två utav mina kompisar som jag umgås rätt så mycket med både i skolan och på fritiden/helger. Tänkte inte säga några namn så ni får lista ut själva vilka jag syftar på, lovar det är lätt. 

okej den första personen brukar glömma mig vid tåg stationer och bara försvinna lite då och då plus att bara garvar tex, när jag sätter mig i en tagg buske och snackar tyska men en person som typ är svensk:S hmmm... vem kan det vara?

den andra personen är läskigt lik mig säger de flest. Ibland på utseendet men annars bara på sättet. Och en stor del av tiden garvar hon och säger att jag är blond när hon själv är sjukt blond? hmmm... vem kan det vara?

JAA mer säger jag inte, mer än att de 2 personerna är så sköna, lovar bästa brudarna!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0