18 snart

Nu börjar dagarna att dra ihop sig ,snart 18=) Så jävla nicce asså.Äntligen får man livet i sina egna händer, eller iaf jag får de kommer att bli bäst. Önskar mig så mycket i 18 års pressent:

-10 000 av pappa
-Ny tv
-parfym
-data
-massa mer pengar
-en resa till vårat hus i Spanien
-kläder
-pressent kort

och mycket mycket mer, finns så mycket jag önskar mig! Men om jag får pengar kan jag ju köpa allt jag vill ha själv för de pengarna jag får istället. Även e blondin kan vara ovanligt smart ibland!
Big love becca<3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. det heter dator, inte data.

2. det heter vårt, inte vårat.

3. presentkort sitter ihop!



Lär dig skriva eller sluta blogga

2009-09-15 @ 19:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0