Fredag

Idag är de äntligen fredag helg som man har längtat efter. Gick upp 8 idag för att telen ringde, pappa ringde och sa att de kommer hem idag, de har varit ute och seglat spå han sa att de måste vara klinist rent hemma så jag fick värsta paniken och börja städa och städa puuuh vad jobbigt, men de blev fint till slut om man gemför med hur de såg ut förut innan jag hade börjat städa, var grejer överralt.Efter de väckte jag stella och vi snacka umgicks och laga lunch till oss gott! Efter de var vi så trötta eller sega så vi la oss i min lille brors säng och kolla på en film på datan. Internet dog förut av all åska igår men pappa kom hem och laga de direkt så skönt :) Nu ska jag fixa lite grejer puss becca.


([email protected])

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0