Gustavsberg med stella

Drog in med 6 an för att möta Stella i gurra fick skjuts till lagnö vägen av några snälla på ön. Fick vänta på stella i typ en halv timme innan hon kom så passa på att ta en cigg och lyssna musik, sen dök energi ungen upp=) Drog och köpte lite mys inför kvällen hon ska juh sova hos mig, sen bar de av hem med 8a bussen dunka musik på båten hem vi är skönasst (fångad av en stormvind). Nu har vi kommit hem för ett tag sen och sitter vid varsinn data och töntar oss med musik i bakrunden. Snacka med min bror också som kom och fåna sig han e galen hehe. Linn kanske kommer hit senare för att umgås ett tag mys. Tog denna bild idag med min lille brors tröja hehe. Nu orkar jag inte vara inne på datan längre skriver mera sen ikväll eller i morgon. Juste ny design på bloggen idag skit nöjd!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0