I love my mobile!

Jag älskar min mobil, den är mitt allt skulle inte klarat mig utan den en sekund. Jag är största mobil dödaren har haft mer än 10 mobiler som jag har tagit sönder på as kort tid. får en ny när jag fyller år sen är den sönder igen till jul då får man en ny och sen håller de på så där. Fast nu har jag lyckas hålla min mobil e hyfsat bra skick. Som sagt har jag tappat den ungefär 25 gånger sist i torsdags när jag och stella sprang till båten så då är de klart att jag ska tappa den mitt i vägen och får största repan på skärmen. Men men den verkar ändå hålla rätt så bra den har juh inte lagt av happy face!
Men iaf jag älskar min mobil. Plus jag älskar alla mina kära kompisar, som skickar såna söta små sms varje dag, ni är guld i mina ögon!

Big love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0