Onsdag

Onsdag idag då, dagarna bara går och går och skolan närmar sig med stora steg puuuh! Det är så skönt att ha sommarlov att kunna göra exakt vad man vill, utan att bry sig om någon skola eller nått, man kan vara med vilka man vill, kan dra på vilka fester som helst utan att något ska hindra än. Och vara ute nätterna igenom och bara hitta på en massa skoj, så skönt asså. Som de flesta kanske vet så ska jag gå om 2an i gymnasiet, samma skolan men en annan linje så hoppas att det kommer att bli bra. Men men slut snackat om skolan får värsta ångesten när man tänker på den, idag ska jag nog bara vara hemma hos pappa, tänkte ta lite bilder om jag inte får för mig att dra in och träffa stella i Nacka men får se hur allt blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0