Torsdag

Linn sov här i natt, vi kolla på film med min syrra och snacka och så det var mysigt, var kul att träfa henne igen hon är juh som sagt min barndomskompis känt henne hela livet. Hon skulle jobba idag så hon drog med 9 e båten och så. Men jag somna om och vakna vid 11 av att telen ringde, de var mamma som ville höra om allt var lungt. Eftersom att hon är ute och seglar med sin kille och jag och syrran e ensamma hemma. Jag snacka nyss med stella i telefon så vi bestämmde att: jag skulle göra mig i ordning ,sen städa, sen ringa henne för att komma in och möta henne hon ska som sagt sova hos mig i natt. Så jag ska väl snart börja att göra mig i ordning dagarna går så fort klockan var liksom nyss 11 och nu är den tre. Heheh men nu ska syrran till jobbet och jag ska platta håret vi hörs!
<3

Kommentarer
Postat av: Calajsis

har frågestund på bloggen. Kul om du kunde fråga någon fråga.

Kram! ^^

2009-07-23 @ 17:10:25
URL: http://calajsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0