dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering, men datan hos pappa e konstigt allt p datan funkar utan här på blogg.se går inte att ladda upp några bilder, den står bara och tänker och de e juh inte så jätte kul att bara sitta och läsa text hela tiden e ju kul med lite bilder som piggar upp också ibland! Som en bild på mig ja shit då kan man inte bli annat en glad!=)

just nu har ja pluggat/skrivit om vårat hotell som vi har ska ha en konferens i skolan, så ja skrev just om baren och returangen och öppettider där och deras olika menyer. puuuh jobbigt att bara sitta och skriva ibland på datan, men nu e ja klar med de har bara en sak  till fast de gör ja i morrn i skolan går bättre då!

Snart är de äntligen helg längtar så mycket efter helg, att kunna dra ut på någon rolig fest! Höja musiken och leva livet, fy faaan vad underbart assså. FAN vad jag vill ha helg nu, VILL FESTA och ha kul med mina kompisar!
Tyvärr kommer inga bilder in för de går inte, men när de väl går lägger jag in!
Nu ska ja kila ner till pappa och be han hämta fram en bra film till mig och sen ta en snabb dusch!
//becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0