Fresdag!

Igår var det fredag och vi sluta kl 1 i skolan skönt?=) då efter att vi hade slutat drog ja carro och melinda till hammarbysjöstad för att fixa ögonbrynen på någon frisör där. sen gick vi till sickla bro och tog tåget hem till mig vi skulle käka hos mig och göra oss i ordning tills vi skulle dra ut! Drog från mig vid 8 tiden och drog ner till tippens centrum och köpte läsk, sen mötte vi melindas komipis cissi vid tåget i tippen skulle på fest med henne och alla hennes polare, visa sig att festen var 5 min ifrån min morsa så för oss var de väldigt skönt, med nära hem sen. skulle möta några vid tåget lite senare sen och då e de klart de e jätte många poliser som skulle snacka med oss och fråga en massa, så de tog ett bra tag innan vi kom iväg till festen. När vi kom ditt var de sjukt mycket folk där var typ 50 pers så var galet trångt där asså. Sen e de klart att de kom ditt oinbjuda som inte skulle vara där så de blev lite tjafs mellan vissa så vi höll oss undan. Lite senare bröt sig polisen in och då drog alla. Så vi drog mot bensin maken och jag typ satte mig i en tagg buske, fett hemskt men melinda blev iaf roa av det. Var vid bensin maken ett tag sen drog vi hem till  mig kolla på en film och åt popcorn sen sov.
Ja de var väl i stort sätt min fredag, hahah inte speciellt lyckad men men, de blir till vad man gör de till.

Idag är de iaf lördag och ja och typ carro ska bara vara hemma och chilla typ film kväll, eftersom vi ska med hennes morsa till stallet i morgon! TIDIGT så måste gå upp tidigt också så blir bara till att ta de lungt denna helg. Och får väl ladda inför nästa hehe!
<3


Kommentarer
Postat av: olivia

du kan ju inte bli så speciellt full på dina 'fester' eftersom du kommer ihåg allt?

2009-11-29 @ 17:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0