Godmorgon

Godmorgon vakna för ett tag sen fortfarande förkyld och lite ont i huvudet, känns som att min röst ibland kommer att försvinna. Men hoppas att den inte gör det utan att jag får behålla den även fast ja e lite förkyld. Nu håller ja på att sminka mig till plugget. Ska till mamma idag så måste få med mig de ja ska från pappa till mamma. Efter skolan ska ja nog köpa ett par till leggins de går alltid sönder och bra att ha, sen ska jag till hammarbysjöstad för att fixa ögonbrynen=)Sen blir de hem till mamma ta de lungt ett tag käka något och sen drar vi ut på någon fest! Alltid lika kul. Får se vart vi hamnar i kväll men nu måste ja fortsätta och göra mig i ordning har drygt en timme på mig!

//hörs senare PUSS becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0