Helgen som var

Hej bloggen tänkte berätta lite om min helg i fredags var de juh fest hemma hos anders så kl 10.00 på morgonen drog jag till forum nacka för att dra till banken och hämta mitt legg. Sen hann jag också med att köpa en brunkräm blus en topp/klänning skit gullig, love it. Sen bar de av hem för att göra sig iordning och ringa och väcka carro och bestämma tid med henne när ja skulle möta henne, skulle vara hos anders vid 7 tiden så drog till slussen vid 6 tiden och mötte carro och melinda där sen drog vi tillsammans till anders. Det var en trevlig kväll hos anders med trevligt folk. Grattis på 24 års dagen igen anders och tack för en lyckad kväll tror alla vara nöjda med den. Så i fredags blev de alltså FEST för oss.

Och på lördagen var jag jätte trött så tänkte först bara dra hem till pappa och ta de lungt men fick fort ändrade planer, när anders ringde och bestämde att vi skulle komma över till han på filmkväll. Så mötte upp carro igen och drog tillhagsätra och först köpte en grillad kyckling för vi var skit hungriga sen drog vio hem till anders. Ladda sedan ner en as äcklig skräck film skit läskig verkligen. Sen satt vi alla ute och spela kort lyssna på musik och lyssna på mitt konstiga snackat till jimmy. Haha jag skulle jiddra med han men de gick inte så bra, han sa i stort sätt du e dum i huvudet skål hahah.

Sen söndagen sov jag och carro hos mig sen drog jag ut till tynninglö med mamma och sen upp till stallet, och sen bara chill kväll hemma med mig själv och katterna mysigt. Det var min helg.

Kan ju säga under mitt lov har jag hunnits med mycket roliga grejer- som att festa mycke, träffa kompisar, vila,festa mer, krogen och så varit ett rigtigt nice lov.

//Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0