Om mig:

Jag är ingen vanlig tjej, är en rätt ovanlig faktiskt även fast vissa tycker att en blond tjej är som alla andra ser likadan ut och beter sig på samma sätt. Fel de stämmer inte jag har varit med om så mycket innan allt. Varit med om saker som inte alla går igenom under sina år. Men jag är stolt där jag står idag, för min väg ditt har varit lång och hård med mycket tårar och bråk och också glädje! Men den jag är idag är den ja alltid kommer att vara de är jag som är Becca och ingen kan trycka ner mig som förut igen. För jag har lärt mig så mycket om olika personer, om hur denna värld fungerar, har en lång bitt kvar men har gått igenom en bitt på våggen! Och jag kommer aldrig sjuka till min gamla nivå igen. Jag är här nu och föralltid. Lär er leva med det för jag tar ingen skit längre, och jag har så mycket att ge inom mig! //Rebecca Sundell


Blond på utsidan, men det säger inte allt det finns en insida också, tänk på det!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0