tisdag

Vakna i natt utav att jag hade värsta hostan, så mamma tyckte ja skulle stanna hemma idag, så sjukanmälde mig tog en iprem och somna om. Gick upp vid 10.00 kolla lite på tv satt vid datan en stund och sen tog nått att käka. Sen la jag mig i min säng och fortsatte att plugga till svenska provet i morgon har en text kvar att läsa sen gäller det bara att lära in sig det. Suttit och sökt på datan faktiskt lättare att läsa handlingen där fattar mer då. Jessica ringde mig för ett tag sen hon skulle sola fast var folk där inne så hin var tvungen att vänta. Så snacka med mig gulleplutt i en halvtimme sen ppkugga jag lite mer, och nu ska jag käka! Hörs sen Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0