Äntligen fredag!

Yeahh äntligen fredag och nu sitter ja framför datan igen! Nyss sminkat mig och snackat med carro i telefon. Ska möta henne i slussen sen någon gång för vi ska på fest hos anders ikväll. Imorske vra jag i forum och hämta ut mitt nya legg, vilket betyder att ja kan gå på krogen nu utan pass så skönt. Ska fixa mig om ett tag och sen käka innan jag ska möta carro. Ska äntingen sova hemma ikväll eller borta, de löser vi senare.

Dagens kläder för mig blir:
-Svart topp/klänning från gina super söt
-Svarta leggins
-Svart lång kofta över
-R-halsbandet
-Stora örhängen
-Smink
-Stövlar med lite klack

De ska jag ha på mig ikväll de är super gulligt. Men nu ska jag sluta skriva så hörs vi senare eller i morgon!
//Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0