behandla mig som ni sj vill bli!

Behandla mig exakt så som du själv vill bli behandlad. De är roligt men på samma gång sorligt hur kompisar kan kalla sig för kompisar. Hur de kan säga en massa saker och sen göra en hel del andra saker. Jag har bråkat med den person som jag trodde var min bästavän, och det är inget man villl göra, klart att alla tycker de e tråkigt att bråka för det är inget som direkt är kul om man säger så, fatta om man aldrig bråkar hur bra allting skulle varit då. Ta vara på de kompisar du har innan de e för sent.

Ska iaf berätta en sak somm jag tycker är jätte tråkigt jag ställer alltid upp för mina kompisar fixar fest hemma hjälper de när de behöver min hjälp, fixar de ena och de andra till de så att alla ska bli nöjda men får inget tillbaka. Behöver inte ta upp några namn i bloggen för de gör inte saken bättre, men kan juh ta ett exempel på en tjej som verkligen visar att hon inte är min kompis!

(jag är den första sen kommer en annan person)
-vi är inte kompisar längre!(jag)
-åh vad tråkigt hörde de, men jag kommer alltid vara din kompis<3
-men du strunta i mig för en annan(jag)
-JAAAa, för ja inte ville att hon skulle vara ensam
-ehhh, det är inte en kompis för mig;/(jag)

När man bråkar men en kompis tar andra kompisar olika partier. De vet inte varför de, tycket att en historia är mer rätt än en annan. men de är inte så för ni har inte hört min, ni har bara uteslutit mig direkt, och ni kan inte änns slänga iväg ett sms och fråga hur de e och vart jag har tagit väggen! snackar om 4 tjejer nu som vet exakt vilka det är. Och kan säga att jag har tappat förtroendet för er fyra. Räcknar er inte som kompisar längre utan sånna som finns bara för att finnas!

Ahhh orkar inte skriva mer om de blir juh bara så sur och nere av allt skit hela tiden! ni vet vilka ni är och ni borde skämmas hur mycket som helst!
//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0