dålig uppdatering

hej hej ur dålig uppdatering nu på några dagar. Men har haft mycket för mig och inte hunnit skriva så mycket. Just nu är jag hemma hos mamma kollar på TV och gör inte så mycket, tar de rättt så lungt. Skola varje dag lite jobbigt men funkar. Hade dans typ idag på idrotten haha de var juh lite kul haha ingenting funka men det var väl kul iaf. Idag när jag stod vid tåget runt halv 9o tiden är de klart att de först regnar lite och sen börjar snö, känner verkligen nu hur kallt det börjar bli ute.

min morsa är i greklsnd där de e 25 grader så skönt, och jag sitter här hemmma i kalla Sverige. Usssch ville också hängt med.

på lördag blir de tjejmiddag hos mig igen! Mysigt får se hur vårat tema blir plus bilderna senare. Bilderna från i fredags kommer också upp om ett tag om killen som har kameran kan logga in på MSN.
//becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0