duschat

Så nu är man nu duschad och fräch igen. Har legat hemma i två dagar och inte orkat bry mig om någonting sätt ut som hej kom och hjälp mig! =) men men har nyss sminkat mig så känner mig pigg och fräch nu igen så skönt. Vetet faaan vad som händer ikväll vill hitta på något men ändå så orkar jag inte! får se vad som händer senare ska väl ta de lungt nu ett tag, och sen kanske möta stella och ta en cigg och snacka ett tag. Senare kanske jag träffar jenny om hon inte skulle träffa fia, annars tar jag en lung hemma kväll och satsar inför i morgon!

Imorgon ska jag troligtvist ut på krogen med emelie, och sen kanske vi ska möta crille och kanske dra på fest med han får se hur de blir inför de. Men kanske är mening att jag ska ta de lungt idag träffa liite polare och snacka med, behöver inte dricka och festa varje helg!

Men nu ska jag dra mig ut till köket och se om vi har någon lunch!
 Hörs ikväll<3

Rebecca Sundell Wikström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0