fredag

yes äntligen helg. Igår var jag först på pappas jobb för att hämta en grej till banken, efter de drog ja och carro till swedbank för att kunna fixa de men de vissa sig att pappa hade tagit fel lapp eller att vi inte änns har fått rätt lapp. Så då tog vi bussen till fridehemsplan och färga carros utväxt som tog ett tag. Efter de drog vi hem till mig och käka middag med min familj och gjorde oss i ordning inför kvällen! Drog från mig lite innan 8 tiden för att vi skulle möta Melinda i slussen för vi skulle på fest hos hennes kompis som har en nice lägenhet=)

Var där hela kvällen och drog hem med tio i tre bussen från slussen till mig, för vi alla skulle ju sova hos mig. Träffa även Dolly på bussen hem.

Det var min fredag den var lyckad och kul!<3
bilder kommer om killen med kameran kan lägga in de sen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0