helg-lov

hej bloggen vart hemma idag eftersom att de har hänt lite eller mycket saker:(hopppas de kanske löser sig en vacker dag men men. får väl hålla oss i från varandra så länge, är som sagt helg i morrn och vetet faaan vad ja ska göra eftersom att ja och carro bråkar och brukar alltid vara med henne, men kanske ska hittat på nått med emelie eller mirre och de får se hur de blir. <3

under lovet ska jag fest festa och festa typ den mesta tieden lär bli krogen också någon gång. Och sen kommer krille kanske till sth så då ska jag leka med han! =) annars ska jag vara med mina kompisar festa och ha kul.

anders har fest nästa fredag eller lördag eftersom jag och carro bråkar drar ja inte ditt med henne utom någon annan.. Någon som vill med=?  <3<3 -Puss becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0