Helgen var bäst<3

Min helg har varit underbar tillsammans med allt underbart folk. I fredags var jag med carro drog hem till mig efter skolan och gjorde oss i ordning och käka middag. Efter de drog vi till slussen för att möta Melinda mötte henne i slussen vid 8a tiden sen drog vi till gärdet hem till robban för att kolla på Idol plus förkröka hemma hos han först, det var nice hade kul senare drog vo till tedd och mackan deras fester äger de blir alltid lika roliga. Träffas en massa trevligt folk där och blev en lyckad fredag kväll med vänner och dricka! Drog hem till mig på kvällen och sov sen med carro! Så är nöjd över min fredag.

Vakna vid typ 12 tiden på lördag och då var de bara att väcka robban och melinda och dra och möta de i karlaplan för att fixa lite grejer. kom hem igen vid fyra tiden och vi alla duscha och gjorde oss i ordning tills tjejmiddagen/festen på kvällen. Vid halv 7 tiden kom anjeli och jannika till mig så då drog vi direkt och köpte mat och drog senare hem till mig och fixa en god pastasallad. Var mysigt! sen runt 9 tiden kom hampus och alex och några andra så det var kul och senare kom fille och hans kompisar och mackan och tim. Hade en mysig kväll ja och mina brudar hade fett kul, och hoppas att de andra hade de med. En sak bara Mackan e grym på att sjunga=) Blev uppe sent till typ 05 tiden innan alla börja tänka på att sova. Vi var 9 pers som sov hemma hos mig. =)

nu söndag har vi segat hela dagen lyssnat på musik och städat alla drog vid typ 4 tiden. men carro stanna kvar och hjälpte mig med de sista plus att vi käka kyckling och sallad gott! nu har ja nyss fixat de sista hemma min morsa kommer hem idag så måste juh fixa de som de var förut. Har en massa disk att diska men de orkar jag inte nu blir senare. Mamma kommer juh inte hem först vid 00 tiden så har gott om tid på mig, känner mig inte så sugen på att diska nu!

Detta har varit min helg, den har vrait skit bra och kul! En sak som jag vill säga till dig carro jag älskar dig idag och i morgon och föralltid lämnar dig aldrig, står vid din sida dag som natt. Vet att vi bråkar då och då men vi e iaf BÄSTAVÄNNER och har alltid hittat tillbaka till varandra igen! Och en sista sak du kan lite på mig vet att du sa idag att du inte kunde de men du kan de hoppas du inser de någon dag!

//Becca

Kommentarer
Postat av: Råbban

Sådär borde varje helg vara! :D

2009-10-19 @ 17:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0