Klubb onsdag

Hej bloggen nu ligger jag hemma i min säng och e trött och har ont i huvudet. min gulliga pappa fyllde nyss på min mobil så nu har ja fria sms till alla i 30 dagar snällt av han. Igår hann jag med mycket, var juh först hemma hos pappa gjorde mig i ordning där och drog in med linn med 2 båten, snacka med henne ett tag och sen drog ja vidare för att möta carro och snacka om allt som hade hänt, vet inte om vi kom fram till något direkt om hur vi skulle göra men har iaf snackat nu och de känns bra. Drog hem till mamma sen vid 6 tiden för att käka och göra mig iordning inför krogen med jossan.

Sminka mig och gjorde mig iordning tills halv 8 så drog jag in till slussen och mötte linn där igen, och sen efter ett tag kom jossan. Vi drog direkt till nivå och förkröka tills tio tiden när vi skulle dra vidare till the bridge-klubb onsdag. mötte jadde, råbban och tim där också så var med de typ hela kvällen. Var trevligt, träffa också en kill kompis från min gamla klass i vaxholm så knappt kände igen mig, de tog ett tag innan han fatta och de ända han sa var- Jag kommer ihåg dig som brunett inte så här blond med puschhup bh och fjortis utseende hahah schhyst snubbe asss! Men han var trevlig. Var på klubb onsdag tills drygt 02 tiden, sen drog vi och mötte christoffer som också kallas valpen i tc. Vi kom på sen när vi skulle hem att t-banan hade slutat gå så vi fick oss en natt promenad till slussen och typ gick fel 50 ggr tack vare tt jag har dåligt lokalsinne och alla sa olika saker hahha. Men hitta till slut väggen till slussen och christoffer typ mobba mig hela väggen till slussen haha men jag sänkte han direkt men min kaxiga ton och utsende hehe. Det var en lyckad kväll igår<3 
Och jag kom hem lite innan fyra tiden, då blev de dirket sängen för mig, galet trött asså!

Idag torsdag blir de bara chill dag hemma inte göra mycket asså! Och i morgon blir de fest hos Anders i hagsätra. Så får väl ladda tills det. Juste fick sms av banken förut att mitt legg är klart för att hämtas ut så drar till forum i morrn innan tre tiden för att hämta ut det. Spännande att se hur det blev och äntligen kan jag gå ut på krogen utan pass, så skönt asså.
Men nu ska jag kolla på en till film, får se vilken det blir! Hörs senare läsare.<3
//Becca med två CC haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0