lördag

hej bloggen förlåt om jag inte har skrivit nu på ett tag men har haft mycket för mig i helgen, inte varirt hemma någonting. I går eftermiddag kom jag hem till carro vid typ 3 tiden tog de lungt lyssna på musik och så. Lite senare gjorde vi pastasallad och sen gjorde vi oss i ordning och skulle leta fest. Drog från carro vid typ 6 tiden och sen in till slussen. Drog upp till donken och träffa vår kompis där. Han fyller 21 näsya helg och bjöd oss på fest! Sen ringde davve och sa att han var i tc med sina fyra kompisar så vi mötte de snacka ett skit ett tag och sedan hoppa vi in i deras bil och drog hem till anders i hagsätra. Var två tjtjer och typ 9 killar, haha men vi hade trevligt iaf gick ingen nöd på oss, trevligt folk dricka och musik kan ju inte bli bättre. Okej kan räkna bort vissa delar hahahahah men men de ska vi inte snacka om. Drog hem vid tjugo över tre till carro så var hos henne vid typ 4 tiden, då sov vi fett skönt.

Nästa morgon väcker christian oss (carros kille) för att han var på väg hem till oss. Han väckte oss typ fett tidigt så vi var typ döda. Gick iaf upp vid 1 tiden när han kom, sen sega vi ett tag jag halv sov och de garva åt mig som vanligt alltså. Sen gjorde vi oss i ordning drog till donken med hans bil och köpte cigg och sen skjutsa han hem mig. Så har tagit de lungt hemma varit sjukt trött hela dagen, och har skola i morgon!

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0