nu blire lördags mys<3

Nu blir det lördags mys<3 Orkar verkligen inte gå ut denna kväll, är trött sen igår och känns som att jag måste vila upp mig också lite då och då så man kan satsa inför en ny dag imorrn. Så blir en god middag med mamma och mattias sen någon film mattias skule ta med sig pluss pop corn och saft! Heheh verkligen lördags mys. Så om ni vill mig något ikväll finns jag på mobilen bara att smsa! Så hörs vi senare ikväll eller i morgon!


Call me bitch! Acceptera eller dra, de här är en blogg om mig och mitt liv om de inte passar läs inte! Men om de passar läs och älska det. Hahah kan juh passa på att hälsa till pappa och hans tjej helena som läser min blogg med nyfikan till vad den busiga blondinen har för sig, de måste ju som sagt ha lite koll på mig! Heheh lovar jag sköter mig!
Puss becca

Kommentarer
Postat av: styvmorsan

Pappa läser inte bloggen, bara jag.Jag bloggar jag med! det visste du inte ,ler. Jag diggar dej även om du ibland tror annat. Du är precis som jag va i din ålder, därför vet jag att du inom några år lekt klart och satsar på viktigare saker i livet än cigaretter och supa. Puss på dej från styvmorsan

2009-10-25 @ 11:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0