ny design på headern


Min nya header!
Hej alla idag har jag bara ´varit hemma, eftersom att ja vakna 5 i morske utav världens hosta. Så var hemma idag och villa upp mig. Ska till skolan i morrn börjar 10.25 skönt, och efter skolan ska ja och carro till frissören hon ska färga sin utväxt. Och sen ska vi väl käka något och sen se om de händer något kul på kvällen. De lär ju hände något kul en fredag kväll eller hur??

Ska inte ut på krogen denna helg eftersom att jag inte har mycket pengar kvar, och inte denna lördag utom nästa ska vi ha tjej kväll hemma hos min mamma haha fast killar får komma senare på kvällen, så måste ha pengar till de också. Plus att vi har ett nytt tema denna gång hahah ni får veta sen vilket tema de blev. Bilderna från förra tjej kvällen har vi inte laddat upp ännu men efter nästa lördag kommer bilderna in hoppas jag. då blir de desutom mer bilder, två tjej middagar på några helgar med olika teman!

Nu ska jag gå ut i köket och göra te och sen lägga mig och kolla på någon film eller också TV!
//becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0