söndag med jess


Igår var det söndag och jag var först hemma hela förmiddagen och bara tog de lungt. Snacka med jessica på datan och bestämmde med henne att vi skulle ses 6 i slussen för att snacka lite och ta en fika. Vi drog till hötorget till sandys för att ta en fika träffa ali på väggen med, så han hängde med och fika. Satt och snacka i typ 2 timmar innan vi drog till bromma flör att möta jessicas två kill kompisar där. Var väl där med de rästen av kvällen och jag drog sen vidare till slussen för att ta tåget hem till mig träffa kattie på tåget hem och snacka med henne det var trevligt. Så var hemma vid 12 tiden så la mig i sängen och kolla på en film! Tack för en trevlig söndag var kul att träffa dig igen gumman!
Love you jessica<3

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag älskar dig också gumman ! :)

2009-10-27 @ 12:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0