vänner kommer och går


Lill GUMMAN tror du att vi e några äkta vänner som väntar på dig i alla lägen? NEEEEJ då tror du helt fel, jag har tappat allt de jag en gång kunde kalla dig kan inte kalla dig för bästavän längre eftersom att så får de kommer in en ny brud som du e med dissar du totalt de närmsta du har haft, de som alltid har stått vid din sida. De som du kunde ha haft vid din sida hela livet, våran vänskap kunde blivit så mycket starkare, med då e de klart du väljer bort de som alltid har ställt upp för dig i vått och torrt. Är så sjukt trött på din stil nu, kom inte tillbaka till mig när dina så kallade vänner du har nu sviker, för jag kommer inte finnas kvar då, för att trösta kommer att ha gått vidare och garvar åt ditt misstag istället. VÄX UPP LILLA GUMMAN, du har förlorat mig som vän, jag kommer alltid vara din barndomskompis som du har känt längst men jag kommer faaan inte vara mer, för du vissar så tydligtvar våran vänskp ligger på för nivå. Lycka till med ditt liv och dina^så kallade vänner^.....

Finna inget mer att säga till dig utom att jag e jävligt besviken på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0