=)

hej just nu sitter jag på naturkunskaps lektionen, och håller på med något arbete om Arktis. Har dubbel lektion av den här idag så lektionen sluter vid typ 12.00 fett långte kvar. Igår hade vi orgientering i Nyckelviken jag och carro var tillsammans på den och vi kan ju så klart inte läsa kartan så vi hitta tre kontroller sen tappa vi bort oss och hitta inte var vi var på kartan. Smarta som vi är. Sen efter de drog vi hem till mig och gjorde inte mycket kolla på idol och så, sen sov.

Idag kommer studiebedraget och då blir de shopping på torsdag eller fredag behöver som sagt handla lite saker som jag vill ha. Som nya skor, lite nya kläder typ leggins en fin liten jacka på H&m och lite andra bra ha grejer.
Wiiie jag vill ha mina pengar nuu så får se om mamma kan sätta in det idag på mitt konto!

Nu ska jag se om jag hittar n¨ågot om vårt arbete! hörs i eftermiddag eller ikväll.
// Becca

Kommentarer
Postat av: You know who ;)

Ehmmm... får man ringa 118 118 om man tappar bort sig under orienteringen? :P (Hubba-bubba)

2009-10-07 @ 10:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0