förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag,

Förlåt om jag inte har skrivit på ett tag men har inte hunnit med de, varit mycket i skolan och så. Hahah igår är de klart att Jannika spiller ut ett helt glas vatten över sig, hihi vi fick oss ett gott skratt, dagens händelse. Har träffat stella efter skolan måndag och tisdag för att bara snacka med henne hon är som en syster till mig! Men iaf kom hem från skolan för ett tag sen haft en sån onördig dag idag brandarlarm och sen lunch i typ tre timmar sen fick vi veta att alla våra andra lektioner var inställda så kunde egentligen ha slutat 10.00 lite trist men men, sitter hemma i mitt rum nu, ska snart börja plugga på mitt prov som jag har i morgon, måste få bra på de hehe =)
hörs senare nu är de dags för min hjärna att börja arbeta!

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0