Godmorgon bloggen

Godmorgon bloggen nu sitter jag här i mitt rum med sorry i knät som tycker i stort sä1tt allt som rör sig är kul och älskar mina fingrara. Heheh jobbig katt. Börjar 10.25 vilket betyder att jag måste åka med 9 båten för att hinna till skolan! Efter skolan ska jag och carro in till stan och leta efter några grejer tills lördag, hoppas att vi hittar de vi ska ha.

Ikväll ska vi försöka hitta någon fest så får se var vi drar, men ska iaf hem till mig och käka innan vi drar ut. Carro ska sova hos mig hela helgen hihih som vanligt dårra. Får se vad vi hittar på ikväll. Men nu måste jag fixa de sista så hörs vi antingen ikväll eller i morgon! Ha en bra helg<3
//becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0